SUSANNE FRIIS BJØRNER COPENHAGEN
Smykkedesigner og gemmolog Susanne Friis Bjørner besluttede i 1991 at skabe et brand under eget navn efter i mange år at have været anonym designer samt importør af perler og stene. Firmaet var fra begyndelsen en stor succes, og datteren Benedicte hjalp fra starten til så meget jurastudiet tillod. I dag er begge engagerede fuldtid i firmaet sammen med en lang række talentfulde medarbejdere.
De to årlige kollektioner skabes med udgangspunkt i Susanne og Benedictes fælles passion for modesmykker i ægte materialer. Samarbejdet på tværs af generationer er med til at sikre kollektionerne en spændvidde, der gør smykkerne salgbare i såvel provinsen som i storbyer verden over. Inspirationen til kollektionerne henter de på deres utallige rejser over hele kloden samt bybilledet i København.
Kundekredsen er gennem årene vokset støt, og smykkerne forefindes i dag i de bedste guldsmede i hele Skandinavien, samt i modebutikker verden over. Stor opmærksomhed fra tv, modemagasiner i ind- og udland, samt celebrities har været med til at forstærke denne fremgang for brandet.
Smykkedesigner og gemmolog Susanne Friis Bjørner besluttede i 1991 at skabe et brand under eget navn efter i mange år at have været anonym designer samt importør af perler og stene. Firmaet var fra begyndelsen en stor succes, og datteren Benedicte hjalp fra starten til så meget jurastudiet tillod. I dag er begge engagerede fuldtid i firmaet sammen med en lang række talentfulde medarbejdere.
De to årlige kollektioner skabes med udgangspunkt i Susanne og Benedictes fælles passion for modesmykker i ægte materialer. Samarbejdet på tværs af generationer er med til at sikre kollektionerne en spændvidde, der gør smykkerne salgbare i såvel provinsen som i storbyer verden over. Inspirationen til kollektionerne henter de på deres utallige rejser over hele kloden samt bybilledet i København.
Kundekredsen er gennem årene vokset støt, og smykkerne forefindes i dag i de bedste guldsmede i hele Skandinavien, samt i modebutikker verden over. Stor opmærksomhed fra tv, modemagasiner i ind- og udland, samt celebrities har været med til at forstærke denne fremgang for brandet.